Nadměrná zavazadla

Přeprava nadměrných zavazadel

Přeprava nadměrných zavazadel

  • Nadměrná zavazadla a zavazadla s nestandardním rozměrem (např. kolo, surf, golfový bag apod.) je nutno nahlásit při závazné rezervaci zájezdu v cestovní kanceláři GREECE TOURS, nejpozději však 14 dní před odletem
  • Přeprava nadměrných zavazadel do Řecka, na řecké ostrovy nebo Kypr je zpoplatněna, informace o aktuálních cenách poskytneme v cestovní kanceláři
  • Pravidla přepravy zavazadel v letech Smartwings
  • Informace k nadváze a nadměrným zavazadlům pro společnosti Smartwings k nahlédnutí zde

Nadměrná zavazadla v místě pobytu

  • Přeprava nadměrných zavazadel (surfů, kol apod.) k ubytovacím objektům v Řecku a na řeckých ostrovech není součástí zájezdu a není zahrnuta v ceně
  • Z bezpečnostních důvodů se nadměrná zavazadla nemohou převážet autobusy, určenými pro transfer klientů do/z hotelu
  • Doprava na místě je zajišťována na vlastní náklady zákazníkem, nevztahuje se na ni cestovní pojištění a cestovní kancelář GREECE TOURS nenese odpovědnost za jakékoli škody způsobené na přepravované věci
  • Pro invalidní vozík je potřeba sdělit typ, váhu, rozměry a možnost složení. V případě, že není skládací, musí být přeprava na místě předem nahlášena a potvrzena.

Škoda na zavazadle, popřípadě ztráta

  • Dojde-li ke škodě na vašem zavazadle, jeho obsahu nebo věci, kterou jste předali letecké společnosti k přepravě, nechte si ještě před opuštěním odbavovacího prostoru u přepážky reklamací vystavit protokol o škodě (P.I.R.), bez tohoto potvrzení a palubních vstupenek, na nichž bylo zavazadlo zapsáno, nemůže být váš případný nárok na odškodnění vyřízen
  • Ztrátu zavazadla je nutno nahlásit na přepážce Lost and Found (Ztráty a Nálezy), i v tomto případě je nutné uchovat si palubní vstupenky.
  • Odškodnění je vždy uplatňováno u letecké společnosti, případně u pojišťovny, nikoliv u cestovní kanceláře
  • Informace k podání reklamace poškozeného nebo nedoručeného zavazadla v letech Smartwings